vrijdag 24 december 2010

Balansdag


Beste investering
Coachtraject bij Hilde Backus: de eerste stap naar een blijer bestaan met ruimte in mijn hoofd en ruimte voor mezelf.
OV-chipkaart: voor een ultiem gevoel van vrijheid.
Agenda 2011: het bewijs dat ik een beetje licht aan het eind van de tunnel begon te zien.

Beste boek
Elegant als een egel – Muriel Barbery: kruipt onder de huid en laat je verbijsterd achter
Hoe hongerig wij zijn – Dave Eggers: omdat Dave Eggers nou eenmaal steengoed is
Laat de aarde draaien – Colum McCann: verrassend en ontroerend

Beste beslissing
Met Dit is MarsMania als zzp'er aan de slag gaan: niets gaf me ooit zo'n rotsvast vertrouwen in mezelf.
Een Twitteraccount aanmaken: al gaf twitteren me vaak veel onrust, het gaf me vooral een grotere wereld en de wetenschap dat ik daar bij hoor.

Leukste activiteiten
Deelname aan de blogcursus: omdat het me veel meer inzichten gaf dan alleen over creatief zakelijk webloggen
Citytrip naar Londen: wat een leuke stad en vanaf die dagen: the only way is up!
Mijn eigen verjaardagsfeestje: voor het eerst geniet ik ervan en geloof ik erin dat al die mensen speciaal voor mij zijn gekomen.  

Indrukwekkendste uitspraken
"Je bent goed zoals je bent." (Hilde Backus)
“Als je ‘het’ voor je ziet, is het er dus al, en moet je alleen nog erheen wandelen.” (met-k.com - zie vraag 5)
"Je krijgt wat je creƫert."

Geen opmerkingen: