zaterdag 4 december 2010

Twinter


Terwijl ik groei & bloei als
een bloemetje, is het niet aan me voorbijgegaan dat het winter werd (kijk hier voor meer):
  • Gelukkig zit er in vogeltjes een supergeavanceerd systeem waardoor ze niet snel kouwe pootjes krijgen. about 1 hour ago
  • Weer op pad door de #sneeuw. Ik begin gedachtes aan langlaufski's te krijgen #isdatraar? Fri Dec 03 2010 07:16:09
  • De kunst is doorfietsen. Hoeft niet hard. Maar wel zonder samengeknepen billen #sneeuw #glad #brr Thu Dec 02 2010 22:05:05
  • Ik reis door een sprookjesachtig winterlandschap. Denk ik. #nogdonker 7:58 AM Dec 2nd
  • Hulde aan onze bezorger van @de_volkskrant die ondanks kou en sneeuw in alle vroegte de krant heeft gebracht #jebentgeweldig #brr 6:17 AM Dec 2nd
  • RT @nietgeknl: Jezelf warm aankleden is vandaag helemaal nietgek.nl.... :) #kkkkkoud 5:51 PM Dec 1st
  • Of zoals de baas van tekkel Lodewijk net zei: "Het is nu winter hè." 7:11 AM Dec 1st
  • -5,3 graden zegt de barometer. Met de wind erbij voelt dat als -16 zegt de app die het weten kan. En Hond en ik gaan nu naar buiten #brrrr 6:43 AM Dec 1st
  • Het is kouder dan glad #feit 5:41 PM Nov 30th
  • Tijd om weer naar huis te glibberen #workinggirl 4:41 PM Nov 30th
  • Het is dus wel heel erg glad. 7:07 AM Nov 30th
  • Muts op. Sjaal om. Laarzen aan. Hond doet 't gewoon met haar eigen bontjas #ochtendommetjeindesneeuw 6:29 AM Nov 30th
  • Mooie herinneringen aan #hardlopen in de sneeuw. Toch heb ik 't er vandaag maar niet op gewaagd #brrrr 7:20 PM Nov 29th 
  • Hond is in de veronderstelling dat haar taak in het winterse leven bestaat uit het oplikken van de sneeuw. 5:56 PM Nov 29th 
  • 't Sneeuwt. 8:36 AM Nov 29th

2 opmerkingen:

Suzanne zei

Wij hebben de auto laten staan. Gelopen. Heen in striemende sneeuw, tussenstop in wintertheetuin dorp verderop, terug droog en met wind in de rug. In kilometers niet ver van huis geweest. In het hoofd (bij wijze van uitzondering capuchon op)wel. Machtig gevoel.
Goed winterweekend, MarsMania.

Dit is MarsMania zei

@Suzanne Herken het, dat je heel ver weg lijkt door barre sneeuwtochten te voet zonder werkelijk ver weg te gaan. Heerlijk!