maandag 10 mei 2010

Giro


"Heb je nou meer aan de Rockchick & Co dan aan J.?" vraagt K.
"Mjah", aarzel ik. Ik twijfel niet over het nut van de groepstherapie. Maar ik kan het niet goed duiden. Natuurlijk is het de onderlinge herkenning. Dat is obvious. Het gemak dat je veel dingen niet hoeft uit te leggen. Niet aan je groepsgenoten. Aan de therapeuten wel, met enige regelmaat. Maar je hoeft er niet in je eentje het hoofd over te breken hoe je jezelf duidelijk kunt maken. Met elkaar vertellen we ons verhaal. Daar waar buitenstaanders vaak hun meest ernstige gezicht opzetten als je eens een tipje van de sluier oplicht, heb ik bij de Rockchick & Co nog geen loodzware stemming ervaren.
Klinkt dit allemaal helder?
Mooi.
Alleen benadert het bij lange na nog niet wat ik bedoel.

Maar het was leuk dat vandaag de Giro d'Italia door de stad racete.

1 opmerking:

ReizigerC zei

pas om 14.29 had ik weer een beetje gevoel in mijn voeten! Maar het was het waard. Toffe foto :-)