dinsdag 29 september 2009

Test


Als ik heel eerlijk ben, heb ik voornamelijk een abonnement op Mind Magazine vanwege al die fijne persoonlijke testjes. Ik krijg daar geen genoeg van. Deze maand bijvoorbeeld: Waar Blink Jij In Uit? Een test waaruit blijkt in welke vorm van intelligentie jij uitblinkt! Tijdens het invullen kan je meestal al zo ongeveer raden waar het op uitdraait. En als dat je niet aanstaat, stel je je antwoorden gewoon een beetje bij. Niemand die het merkt en zelf kan je dan weer even heerlijk gelukkig zijn vanwege je grote reflectieve intelligentie (Je doet veel aan zelfreflectie! Je wilt jezelf ontwikkelen! Tip: Blijf oog houden voor wat er in je omgeving gebeurt! Heb je daar ook oog voor, dan maakt dat van jou een prettiger mens!). Wat een feest toen ik voor mijn interne opleiding een test mocht doen om te ontdekken wat mijn management drives zijn. Mijn drijfveren. Zes prettige kleuren zullen vervolgens weergeven wat mijn profiel is. Ben ik een fuchsiakleurig type? Dan gebruik ik graag mijn kracht. Of ben ik meer groen en verbind ik graag mensen? Ik kan er tijdens het invullen geen peil op trekken welke kant het op gaat. En als ik aan het einde van de test de boel verstuur, zonder enig idee te hebben van de conclusie, word ik toch een beetje zenuwachtig. Brrr, wie weet komen er wel de raarste dingen uit. Iets met volslagen onevenwichtig bijvoorbeeld. Heen en weer zwalkend van de ene naar de andere drijfveer. Of zelfs misschien wel geheel drijfveerloos. Inconsequent, star, niet sociaal. Ongeschikt voor mijn functie. Ook met Mind Magazine kan ik testen wat mijn drijfveer is. Te laat heb ik in de gaten dat ik zelf de score per vraag moet opschrijven, maar ik zou vast en zeker hoog op de drijfveer Passie hebben gescoord, denk ik als ik de mogelijke resultaten bekijk. De kans is groot dat je veel zult genieten in je leven! Mits je ontdekt waar je passies liggen! En hoe je die het best kunt vormgeven!

Geen opmerkingen: