zondag 27 september 2009

Paars


Duur: 20 minuten. Gemiddelde hartslag: 100 bpm. Gemiddelde snelheid: 16 km/u. Niveaus: 1, 3 en 5. Kcal.: daar had ik inderdaad ook op kunnen letten. Afstand: 5 km en nog wat? Zweet: brak uit op niveau 5. Gedachten: op nul. Alleen die pulse recovery test klopt niet. F6, zei de test keihard en recht in mijn gezicht: slechte conditie. Om het niet nog erger te maken dan het al is, licht het display niet rood op, maar paars. Kijk, dat ik zelf roep dat het met mijn conditie slecht gesteld is, dat is tot daaraan toe. Het was de bedoeling, had ik zo gedacht, dat de pulse recovery F3 of F4 zou melden: het valt best mee en je conditie is eigenlijk best normaal. En dat op een zonnig geel achtergrondje. Maar niet getreurd: de handleiding, die ik slechts oppervlakkig gelezen heb, is ook veel te kort door de bocht. Vandaar. Ik doe de test gewoon niet goed en daar ligt het allemaal aan. Ach ja, Mars-dromertje-Mania. En volgende week loop je zeker even een halve marathon.

Geen opmerkingen: