dinsdag 10 maart 2009

Misschien


Misschien was het anders gelopen als niet mijn hele bioritme verstoord was geraakt door de tijd waarop we moesten vliegen. Of als ik niet de avond na aankomst onder zeil was gegaan om pas 36 uur later weer wakker te worden. Tussendoor heb ik alleen de binnenkant van de wc-pot uitgebreid bestudeerd. Heel stiekem bleek de gemene tante Migraine in een hoekje van mijn koffer te zijn meegereisd. Het kan ook eraan gelegen hebben dat we toch veel geïsoleerder zaten dan we bedoeld hadden. Of doordat we alle dagen verborgen werden in een dikke wolk. En het hooguit 8°C was. En de zon dus niet scheen. Dat we gelukkig wel verwarming hadden maar dat die niet werkte tussen 11 en 17 uur. Misschien lag het wel aan het broodje kroket dat we niet hadden gegeten. Of aan de stand van de maan. Misschien.

Hoe dan ook.
Ik moest daar weg.
Direct.

Liever thuis in de war dan daar.

Geen opmerkingen: