donderdag 26 maart 2009

Bah


Ik heb er allemaal even helemaal geen zin meer in. Waar blijft toch die doos ontspanning die ik al maanden geleden besteld heb - stuur me anders een hut waarin ik me kan terugtrekken en laat de wereld dan maar even doordraaien zonder mij. Ik kom er wel weer uit als het rustig genoeg is naar mijn zin. Van ggz naar dokter naar apotheek naar hoofdpijnpoli naar apotheek naar bedrijfsarts en dan die hele cyclus weer opnieuw en steeds maar weer - dat alleen al ben ik zo ontzettend zat. Al dat onderling afstemmen en zorgen dat ik de goede begeleiding krijg en de meest passende medicatie; het is veel meer gedoe dan een huis kopen en een huis verkopen en een hypotheek regelen en een aannemer zoeken en een keuken aanschaffen, waar we twee jaar geleden om deze tijd mee bezig waren. Op werk voelt het deze week net zo ingewikkeld en alsof ik word geleefd - heb ik ergens tussendoor nog geademd? Een wandeling met Hond moet zorgen voor minder chagrijn. Maar al ontdek ik dat de halsbandparkieten weer dezelfde holle boom als vorig jaar als nest hebben gekozen en al bloeien de stinzenplanten uitbundig en al heb ik sinds kort een innig zwaaicontact met meneer S. - het boeit me niet en het maakt geen zak uit. En het is nog rotweer ook.

Geen opmerkingen: