vrijdag 31 december 2010

Verhuizing


We gaan verhuizen. 
Ik, jij, jullie. Wij. 
Dit weblog.

Niets mis met Blogger, geen kwaad woord daarover. Sinds ik begon met bloggen zijn hun diensten aanzienlijk verbeterd.
Maar ik kreeg klachten over storende reclame pop-ups. Ik heb zelf een enorme hekel aan die dingen, dus ik kan me de ergernis voorstellen. En ik wilde al een tijdje een echt eigen plek, maar ik dacht: ach, dat komt wel. Later.

Later werd onverwacht nu toen ik van haar een mailtje kreeg met een aanbod dat ik niet kon afslaan. Of ze me aan een eigen site zou mogen helpen. Natuurlijk, graag. En zo kwam de zaak aan het rollen en beschikte ik binnen de kortste keren over een mooi eigen plekje.
De afgelopen dagen ben ik druk geweest met alles wat nou eenmaal komt kijken bij een verhuizing. De boel verkennen, opmeten, uitzoeken hoe ik het kan en wil inrichten, inpakken, uitpakken, op de goeie plek zetten. Beetje opleuken hier en daar. Af en toe flinke ergernis omdat het niet gaat zoals ik wil. Dat hoort erbij.

Zoals dat nu eenmaal gaat bij een verhuizing is het nog niet klaar. Ook in ons huis is, drieënhalf jaar nadat we hierheen verhuisden, de gang nog altijd niet geschilderd en roepen we nog steeds ieder kwartaal wel een keertje dat we toch echt eens op zoek moeten naar goede verlichting. Maar net als met ons huis, ben ik gelukkig met mijn nieuwe webstek. Vanaf morgen woon ik er.

1 opmerking:

Suzanne zei

Ja!!! Ik kom met je mee en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe plek.
Op naar het nieuwe jaar, op naar MarsMania's nieuwe webstek!